WELKOM BIJ DE HMC

De Haaksbergse motorclub brengt motorliefhebbers samen om de passie voor het motorrijden met elkaar te delen. Onze club biedt de gelegenheid om gelijkgestemde motorrijders te ontmoeten, nieuwe vriendschappen te sluiten en de prachtige wegen in Twente samen te verkennen.

Passie delen!

Als lid maak je kennis met personen die net zo gek op motorrijd zijn als jou. Hoe leuk is het om samen deze geweldige hobby samen te hebben.

Rij jij een keer mee?

Wil je eens een keer vrijblijvend meerijden? Kijk in onze agenda en meld je aan om een te kijken of de HMC

Club history

WAAROM HMC LID?

RIJERVARING

Heb je net je motorrijbewijs? Wil nu echt ervaren wat motorrijden inhoud? Sluit je dan aan bij de HMC er rij mooie toertochten met ervaren rijders.

Club RiTTEN

Sluit je aan en rij vele mooie toertochten mee door de verschillende seizoenen. En ga mee met ons jaarlijkse "motorweekend" altijd super gezellig!

GEZELLIGHEID

Je passie voor motoren en motor rijden delen. Vele activiteiten en leerzame workshops bijwonen. Nieuwe vrienden maken. Sluit je nu aan.

SLUIT JE AAN BIJ ONZE CLUB

87 leden en onze familie blijft groeien!